torsdag 17 juni 2010

STUDSMATTA!

Det bästa har hänt....! Kristians lillebror har fått en studsmatta, såndär 4,2 meters jättetrampolin! HURRA!
Har spenderat hela kvällen med att montera ihop den ( det är inte så lätt som det ser ut)! Men vi fick upp den, med nät och allt. Sedan har vi hoppat tills svetten rann :D Jag blev överlycklig när det visade sig att jag fortfarande kunde göra både framåt och bakåtvolt utan att bryta alla ben i kroppen, och dessutom landa på fötterna! :D Alltså jag blir barn pånytt direkt jag tar det första studset på en såndär matta, det är ju bara världens bästa känsla att hoppa omkring och känna sig tyngdlös. :D

Jag har varit till dagis idag också och hälsat på! Det är inte på alla arbetsplatser det kommer en hög med söta barn och kramar en när man kommer in genom dörren. Jag saknar nog att jobba där...

Sedan har jag varit på stan, råkade slösa upp resten av mina "shopping"pengar som jag tänkte spara till resten av sommaren. damn! Men vad kan man? Nä just de...Tänkte gråta en skvätt när jag insåg att jag inte kunde köpa världens sötaste kjol på H&M :( Nåja, nästa gång jag kommer över en extra peng så skall jag köpa den. Den var ju bara för söt! Hoppas den inte tar slut för fort.

Nu har jag knaprat i mig en näve nötter! gott gott.

Inga kommentarer: