måndag 15 april 2013

No-point-inlägg!

Alltså vädret vi har idag? Vem har beställt det? Det viner och smäller i våra balkongfönster. Just nu försöker jag multitaska och torka håret, diska, städa, göra skolarbeten, spela synth, sköta om växter och sår och blåsor på samma gång. Går inte så bra...

Ni springare/gymmare där ute, vad skall jag göra med största blåsan någonsin på baksidan av foten/hälen? Jag kan inte springa eftersom den bara blir större. Hur får man en blåsa att försvinna snabbt? skall man picka hål på den eller låta den vara? 

Idag på gymmet fick jag lov att cykla och crosstraina och sånt ubertråkigt då jag inte kan springa, snyft! 

Nu har jag paus i soffan för att blogga? Hatar då jag vill göra typ sjuhundra saker men man bara kan göra en i gången. Ojdå, ser nu att jag också redan borde sitta i bilen för att hämta Kristian från jobbet. ehe ehe ehe..

(kör iväg till wärtsilä..)

Nåja, I´m back! Försöker förgäves hitta en point eller röd tråd i detta inlägg, lyckas inte heller så bra märker jag. Jag längtar nåt så otroligt till sommaren nu. jag vill vara brun, ha långt solblekt hår (får inte mitt hår ljust i bottnen just nu hur jag än försöker), jag vill träna och trimma min kropp och jag vill kunna gå runt i shorts. Plus att jag saknar sommar-vin kvällarna på Jennys balkong! Denna bild är tagen på just en sån random awesome kväll! (ehum,vårt vin verkar ha tagit slut på denna bild..)


Inga kommentarer: