onsdag 10 april 2013

Dags för bloggen att vakna!

Min blogg har varit på semester! Inte jag dock, men min blogg. Jag har däremot gått i skola, gjort ett ton skolarbeten (som fortfarande inte är klara...), jobbat, börjat min ledarskaps-praktik, gymmat som en tok och försökt att hinna göra något vettigt där emellan.

Min vår-inspiration har börjat komma tillbaka nu. Jag önskar bara jag hade mera tid att göra sånt som inspirerar mig just nu. Drömde inatt att jag färgade håret mörkt och klippte det kort. Kanske det är vad jag borde göra? (;

Vårens önskelista:

- Ha extra pengar att köpa nya kläder till våren
- Hitta förmånliga möbler till balkongen så vi kan börja sitta där. (söker poly-rotting möber, helst divansoffa + bord och stol(ar) ifall nån råkar ha ett extra set (; )
- Önskar att snön skulle försvinna och det skulle börja vara varmt dygnet runt.
- Önskar mig nya gym-pants...
- Att våran lägenhet skulle städa sig själv och tvätta alla smutsiga kläder typ två gånger i veckan. Har seriöst inte tid för sånt just nu, haha!
- Få motivation att börja blogga igen!



Efter dessa två fagra webcam-bilder så skall jag byta om och brumma iväg till gymmet, sedan hämta Kristian från jobbet och sedan avsluta dagen med energi-dricka och skolarbeten, hurray!

Inga kommentarer: