fredag 12 april 2013

5 år

I veckan firade jag och Kristian våran 5 års dag! Egentligen var vi en månad sena på grund av att vi helt enkelt inte håxade oss, och när vi gjorde det så bestämde vi oss för att i vilket fall som helst fira en månad senare eftersom det i mars inte fanns tid för något firande. Det blev en jättebra dag! Efter praktiken hämtade Kristian upp mig med bilen och när jag klev in i bilen fick jag en stor knippe med röda rosor, 5 st, en för varje år vi varit tillsammans. Sedan for vi hem och bytte kläder och Kristian tog med mig till Ilbanco på middag. Vi åt en rätt med ox-kött och lamm. Efter det fick jag välja vad jag ville göra. Jag valde nåt så romantiskt som att fara på gym, haha! 



Jag kan inte förstå att det faktiskt gått 5 år sedan vi blev tillsammans. Tiden går så fort! Jag älskar dig Kristian!
Idag älskar jag dig extra mycket för att du står i köket och kokar min favorit fisksoppa med saffran i medan jag ligger och ynklar mig.

Fast mitt illamående är nog bättre nu som tur! Sedan så tror jag att fisksoppan kommer att göra susen! Imorgon skall jag vara frisk som en nötkärna! Piste.

Inga kommentarer: