fredag 19 april 2013

Morgon-blogg

Idag är jag ledig från praktiken för vi har praktik-seminarium i skolan. Just nu lider jag av det vanliga I-landsproblemet ; Jag har ingen ordentlig mat och är för lat för att gå 200 meter och köpa.

Men min träning löper bra trots mina huvudvärks-dagar och mina skavsår. I förrgår var jag på döds-lenkki och invigde sommarens springande. Vågade inte springa så långt på grund av skavsåren, men det blev en ca 5 kilometers runda och det gick super bra!

I tisdags fick jag finbesök av fina Mia och Malin som kom hit en stund på kvällen. Efter att Malin påpekade att jag är dålig värdinna bara för att jag förvarnade dem att vi inte längre har nån kaffekokare och helt snällt bad dem att ta med en termos ifall de dör utan kaffe...ehum.. ja så kände jag mig lite dålig så jag köpte lite karkki, muffins och mini-ugnsbatonger att bjuda på, så jag tror jag kom undan med hedern i behåll. Dessutom bjöd jag på te ;) Gästerna verkade ganska nöjda iallafall!


1 kommentar:

Malin Nyman sa...

Hahahahha!
MYCKET nöjd. Du var en fantastisk värdinna, trots kaffebristen.
;) <3