söndag 28 april 2013

Gelnaglar

Idag har vi firat Kristian nån dag för tidigt med hans föräldrar. Vi åt lunch på Wasa drinking duck, de har en restaurang del också! Jag åt grillad lax och scallops i krämig räksås med rostade grönsaker. Min mat smakade riktigt gott och mätt blev man!

Sedan har vi gått på loppis, solat på balkongen och haft döds-huvudvärk (gaah?!!). Som tur hjälpte det med ett par buranan. När huvudvärken lättat körde jag iväg till Mia och mutade henne med tårta i utbyte mot gelnaglar. Haha, nä vi har faktiskt gjort ett byte tidigare, hon fick en matta av mig och jag fick ett presentkort till salong-mia, haha! Tårtan var bara en bonus (;


 Mina fingrar är helt glansiga för mia satt på nagelbandskräm åt mig. 

Supermassa tack åt Mia för mina fina naglar! Man känner sig alltid så fin med det där lilla extra. Nu har jag egentligen hundrafemtio saker att göra, men mina ögonlock säger annat. Godnatt på er! 

Inga kommentarer: