tisdag 20 november 2012

Top 6 värsta känslorna ever.


6.  När man kommer hem från butiken är vrål hungrig och märker att du glömt något som var viktigt och måste gå tillbaka innan du kan laga mat. 

5. När man endast har EN avocado kvar att äta till morgonmål och den visar sig vara dålig...

4. När man somnat på soffan för att du är så himla trött och vaknar och mår ännu sämre. (händer hela jävla tiden)

3. När man somnat på soffan på kvällen och vaknar i zombie-mode av att din pojkvän säger vi skall gå och sova i sängen och du känner att du behöver på wc. Kan inte sova utan att gå på wc, men blir pigg igen om du gör det. Sucks. 

2.  ....eller då du redan lagt dig i sängen och släckt alla lampor och kommer på att du glömt att fylla på vattenglaset eller att borsta tänderna. 

1. Den värsta känslan ever är då man har pengar, får shoppa i en annan stad, MEN hittar absolut ingenting. Springer runt runt i staden mellan alla möjliga butiker och måste ha något att ha på sig på någon fest eller liknande på kvällen, men det finns inte ett enda plagg i hela staden som duger. 

Drömde om detta inatt också. Drömde att jag var i Åbo och skulle shoppa kläder till en fin fest som var på kvällen. Och jag sprang och sprang men hittade ingenting. Värsta som finns. finns ingen värre mood-killer än då detta händer. Och det händer mig fan varje gång jag skall till hesa eller någon annan stad och har begränsat med tid på mig att shoppa. 

på tal om något helt annat, här är bilder på min frukost! omelett med ost, paprika, chili, tomat, rödlök och peppar. Ja och så åt jag det med grynost också. 


Inga kommentarer: