tisdag 6 november 2012

Morgonstund har guld i mund

I morse trotsade jag min döds-förkylning och vi gick ner till stranden och njöt av solen och den friska luften. Är extra tacksam att vi hittade en lägenhet såhär intill vattnet dagar som dessa. Otroligt vackert. Tog flera bilder med mobilen. Och nu när jag skulle lägga in dem på datorn så funkar förstås inte bluetooth. Herregud, måste väl svälja min stolthet och överföra bilderna med sladd istället. Guuuuuuuuuuud så primitivt. (höhöhö!)

Idag har jag inte gjort något vettigt alls. Förutom att ätit blomkål med dipp till lunch. Hade köpt en ny indisk wok som jag tänkte laga med kyckling-strimlor, men Kristian sneglade så avundsjukt på wok-påsen i morse så jag måste väl vänta med att laga det tills han kommer hem.


Här är en Instagram bild från i morse. Det var helt magiskt! 

Inga kommentarer: