måndag 5 november 2012

Dåligt samvete.

Jag har dåligt samvete. Jag har fått Kristians döds-förkylning och den är inte trevlig. Det är inte vanlig förkylning utan den är lite muterad, får en att känna sig överkörd av en ångvält och håller på i veckor. Kristian hånskrattade just och tyckte "nu får du se hur de känns, då du sa att jag var fånig som var så ynklig". Jag har sovit sedan jag kom hem från rax (jo tyckte det var så synd om mig) och det tog en timme för mig att stiga upp från soffan på grund av att mina muskler inte funkar och gör så förbannat ont. Förlåt Kristian för att jag kallade dig ynklig. Nu förstår jag varför. Det gör till och med sjukt att kramas. Någon annan som har haft detta? Mycket sjukt i musklerna, orkeslös, trötthet, mellan 37-38 graders feber och massa snor. Sen är den mystisk på det sättet också att halva dagen kan gå relativt bra medan det känns som att du blivit krossad av en ångvält resten av dagen.

Bilder från idag:



Kristian byggde en glass-skulptur....

Ny halsduk och ny telefonficka. Köpte även en stort svart "sönder-repad" tröja på rea på Gina idag och ett bälte. Hann springa in i 10 minuter innan parkeringstiden gick ut. Tycker det är helt okej att tröst-äta och tröst-shoppa lite då man har pipi överallt.  Nu finrexin och mer glass. ehehe... nyttig jag är idag.

Dagens bästa var iallafall att vi fick varsin skrap-lott från rax och Kristian vann en liten kokis. Haha! 

Inga kommentarer: