torsdag 1 november 2012

Filosofiska tankar

Jo visst. Det var säkert jättebra att det för länge sedan fanns platon och aristoteles och såna dudes som hittade på en massa filosofier, men om jag hade en tidsmaskin skulle jag just nu åka tillbaka i tiden och ge dem alla en spark där solen inte skiner. Är alldeles för trött och febrig för att överhuvudtaget orka ta in alla olika funderingar och teorier dessa grekiska herrar har att komma med. How about läsa om nåt vi har användning för som socionomer istället. 

Haha, nä nu skall jag sluta och sura och fortsätta läsa om Descartes istället.

Från en oviktig sak till en extremt mycket viktigare. Mina ögonbryn har minsann färgats. De blev lite mörkare än jag tänkt från början. Men det gör inget eftersom jag planerar att vara troll på lördagens halloween-fest :D Sedan sitter lite färg kvar i huden ännu så den lossnar väl efter några duschar och ansiktstvättar också. 

Inga kommentarer: