onsdag 7 november 2012

En fråga till er :)

Just nu ligger jag i soffan och funderar på vad jag skall utveckla i bloggen. Vad är intressant att läsa? Är det något ni skulle vilja ha mer inlägg om? Nu är jag inget geni på det här med att laga koder och grejer så jag kan inte laga någon fråga där man kan kryssa i svar än så länge, men jag skulle gärna uppskatta ifall ni vill bidra med någon kommentar om vad just ni gillar att läsa om i min blogg. Om ni vill får ni gärna berätta vem ni är också och varför ni läser. MEN bara om ni vill och vågar (; Fniss

Vad jag själv funderar att blogga mer om är mat, kläder och mitt fotointresse (dvs. lägga upp mer foton).



Tack på förhand! puss och kram. 
(ps. har som sagt tagit bort det jobbiga ordet man förut måste skriva in för att kommentera)

1 kommentar:

Min Naturliga Sida sa...

Gillar bäst dina inlägg med fina fotografier och härliga matrecept !
..men så är jag ju din gamla mor också ! He he !