fredag 23 november 2012

3 instagram-bilder

Jag började morgonen med att följa med Kristian och Tabu till skolan och sedan gick jag hem längs med stranden. Konstaterade att mina nya hörlurar har mycket bra ljud och också stänger ute allt annat ljud så jag är lite av en trafikfara. 
 Resten av dagen har spenderats på soffan och i köket. Lagade mina lövbiffar med grillsmör på och sedan har jag tagit en tupplur och sedan börjat på med "ur-saltningen" av auberginerna tills kvällens moussaka. Man lägger salt på aubergine-bitarna för att få ut överloppsvätska.
 Sedan har jag tänt massa ljus i lägenheten och lagat lite mys-stämning fredagen till ära. I detta ljusfat har jag snäckor, flytstenar som jag hittat på stranden, doftvärmeljus och en "jag älskar dig" sten som jag köpt till Kristian från säde tror jag.
Ha en skön fredag! 

Inga kommentarer: