söndag 9 oktober 2011

Uppdatering från sjukstugan


Dagens sjuknytt:

- Jag har fått antibiotika både i tablett och örondropps form.
- Har öroninflammation och sprucken trumhinna.
- Hostar sönder halsen.
- Har fått ont i axeln och nacken igen.

- Kristian har catchat mitt virus.
- Han har nu ont i halsen och feber.
- Stackars älskling :(


Detta betyder att jag måste betala 20 euro för mina mediciner plus 15 euro för sjukhusbesök plus 20 euro för mer medicin när min kropp alltid får nå fel av antibiotika. de e som... otroligt vad man skall punga ut med för att bli frisk i detta land.

Dagens planer:

- Fara efter medicinen när apoteket öppnar.
- Köpa tröst subway på samma gång. ( Jo, dieten har uteblivit lite när jag har varit sjuk)
- Ligga hemma med sjuk-älskling och gosa.
- Spela hjärndöda dataspel.
- Gå och sova.



Inga kommentarer: