måndag 24 oktober 2011

Helgen

Såhär på en måndagsmorgon när jag borde laga migklar för skolan så tänkte jag lägga upp lite bilder från helgen.

När jag kom hem på Lördagen efter jobbet och hade riktigt leidon, då sa Kristian åt mig att blunda, och när jag öppnade ögonen hade han bäddat ner mig i en filt i soffan och satt på sims 3 åt mig i tv skärmen, lagt en skål med cheeseballs, en chokoplatta, en pommac och en cider framför mig. Sötaste älskling!

Vi har också varit efter mat till Hese...aj aj!
Och varit på promenad till minimani och köpt massa karkki (vilket visade sig att int va så bra ide, jag som typ aldrig äter godis började må mega illa)

Nåja, Kristian har en jäkla massa godis och äta upp nu! För nu är höstlovet slut och jag skall återgå till min inga kolhydrater diet.

Inga kommentarer: