onsdag 19 oktober 2011

Tomat

Idag skall vi laga tomatsoppa, därav kommer denna fina bild.


I morse tänkte jag inte slippa upp ur sängen, var så förbannat trött. Men sen kom Kristian och sa att om jag stiger upp och lagar mig färdig i raserfart så far vi och äter Kina-mat och han betalar. Så då var jag uppe ur sängen på sådär 0,00001 sekund och slängde på mig kläder så fort jag kunde och så for vi till spiceys och lunchade. Nomnomnom...jag tror jag sov ännu då vi åt, men vad gör man inte för mat?!

Sedan for vi och målade en till vägg till korsnäståget. Nu ligger jag i soffan och kämpar för att inte somna. Varför så trött?! Tänkte jag skulle kunna börja fara på lenkki snart igen. Men såklart har jag fått tillbaka mitt halsont, why god why?

By the way så är concealern från Clinique ett mirakel. I morse då mina ringar under ögonen typ hängde ner till naveln så satt jag bara en nålspets stor klutt av det på fingret och sedan smetade jag ut det runt ögonen, och vips så såg jag jätte pigg och vaken ut! 23€ WELL SPENT!

2 kommentarer:

Lena sa...

Tack för tipset om concelern! Behöver nämligen en ny :) Är den i en tub eller något annat praktiskt så man kan ha med den i väskan? Och tack förrästen för tipset om kyckling getostsalladen, lagade det en dag och det blev mumselimumsmums! :D

Sofia Troberg sa...

Varsågod! Den är nog i en liten tub. Man behöver bara pyttelite, hon på kicks sa att den kan räcka nästan i ett år.
Prima om salladen blev god :D Destu mer getost detstu godade (; haha