tisdag 11 oktober 2011

Höstfärger

Medan naturen blir färgglad så blir jag bara mer och mer lik något som krypit fram under en sten i ansiktet. Synd att man måste bli så blek då hösten kommer. Nåja, här kommer några bilder med mycket färg som Kristian tog på mig idag då vi var ute på kort promenad i kylan.
Seriös är jag ju på bilderna också... den första föreställer zombie-dans!



Älskar min nya jacka! Den är så stor så man kan fast ha på sig 5 ylletröjor om de så behövs ^^, Men den är sådan modell jag har alltså inte köpt flera storlekars för stor jacka!

Mår också relativt bra idag! Antibiotikan tycks fungera! Men nu skall jag inte ropa hej, för då får jag väl typ spysjukan eller någå ditåt i morgon. Haha

1 kommentar:

Min Naturliga Sida sa...

Jättejättefina bilder ! Gillar speciellt den där du "kockar" fram bakom trädet ! Skönt att du mår bättre !
Kram av mamma :)