lördag 8 oktober 2011

aj aj aj!

Såg ljuset i tunneln...men det var tydligen bara en jävligt lysande öroninflammation som hade flyttat in i örontunneln. (Haha, fan va lame!)

Men eftersom jag nuförtiden (sen vi hade Lotr Marathon) gör allting Aragorn style, så tänker jag skita i örhelvete och fara till jobbet och sälj bulla, som en riktig kar sku ha gjort! Trycker en kvist upp i örat och vrålar lite så blir det nog bra.

Men jag måste erkänna att såhär lät det inte inatt då min akuta öroninflammation uppenbarade sig. Nej... jag grät som mes-frodo! Jag har haft öroninflammation hundra gånger förr, men såhär ont har det aldrig gjort. Nu känner jag ingenting... vilket troligen endera är på grund av typ 4 värktabletter eller så har trumhinnan helt enkelt spruckit, för jag hade sånt tryck igår i örat så det skulle inte förvåna mig om så är fallet.

Som tur smittar inte öroninflammation, så I´m good to go! Fast jag har sånt grymt lock för örat så ja hör knappast någå alls idag.

Inga kommentarer: