fredag 7 oktober 2011

My color is back!

Jepp my color is back! Har varit lite lik ett...ja lik senaste dagarna. Men nu börjar jag se ljuset i tunneln, febern har hållit sig borta hela dagen, bara mitt halsont och snoret också skulle kunna ta sitt pick och pack och fara åt helvete så skulle de ju vara helt awesome? Jag vill som börja göra något jag nu, känns som om jag har varit sjuk i en evighet fastän det bara är typ 3 dagar.


Nåja, men pågrund av mitt halsont så är jag nog lite ledsen på min webcambild idag! Det skulle nog ha varit modebloggarnas största mardröm om de sett ut som mig idag på finskatenten... Men vem fan orkar då man är sjuk? Jag tycker det är strongt av mig att ens orka mig upp ur sängen för nåt så jävligt som finska.


MEN...jag har ännu några saker att glädjas över idag!

- Snart kommer Kristian hem och han har varit till frissan idag, det är ju alltid lite spänning i vardagen.

- Vi skall äta tacos ikväll (utan tacoskal förstås...)

- MIN JACKA JAG BESTÄLLT FRÅN H&M HAR ANLÄNT TILL VASA! Jag tänker inte vänta på nån lapp från posten, jag tänker gå dit och trycka försändelsekoden i fejset på dem.. för nu vill jag ha min jacka :D minibild på jackan! Lånade från H&Ms sida.

- Imorgon får jag jobba morgonskift (jo jag vet att jag inte borde fara till jobbet när jag inte är helt i skick... men jag behöver pengar...finns alltid painkillers)

Och allt detta kör vi en tummen upp bild på! haha. my color is back och så har jag bara svartvita bilder...bra tänkt där sofia!


Inga kommentarer: