lördag 15 oktober 2011

Kalas!




Min dag

- Jag har jobbat från klockan 8:30 - 16:30!
- Tog en och en halvtimme att städa på jobbet idag. (!!!??)
- Försökte få medicin till öronen från apoteket, blev tillsagd att komma igen om nån timme.
- For på Kalas till Kent & Camilla. Grattis till Camilla!
- åt MAXMO-CHOKO-TÅRTAN!!! omnomnom (Undantag i dieten får göras när det gäller denna helt ljuvliga chokladtårta från maxmo hembageri)
- Nytt försök på apoteket...till min förvåning hade de hittat örondroppar åt mig.
- De kostade dock 17 euro......!
- Nu ligger jag hemma i soffan, har snart stickat upp allt mitt garn så min halsduk får väl helt enkelt lov å vara färdig då.
- Knaprar på min läpp så den nu blöder igen.

Här kommer några bilder från Kalaset!

Kristian, Mamma, Stella och Camilla.

Jag och sötaste Felix! (kolla bakgrunden, vi såg på mumin)

Stella var så fin prinsessa, och Felix ville inte vara sämre!

Hahahaha, oj söta!

1 kommentar:

Min Naturliga Sida sa...

Hahahhaa, tror int jag skrattat så tårarna runnit på evigheter...men Felix fixade det...hur ljuvlig som helst ! Fina barn de har där på backen i Solf !