måndag 29 november 2010

Storstädning!

Har storstädning på G! Började igår....
Måste ju städa när det tänker gå och bli jul snart...! Jag har som vanligt ångest redan...Jag älskar att ge julklappar åt mina nära och kära.. men jag hatar att köpa dem! För jag vet aldrig vad jag skall köpa :/ Någon som har nåt bra tips på vad man kan köpa åt sin pojkvän?
Jag köper alltid kläder tycker ja.. börjar säkert bli ganska tråkigt att alltid få samma saker.

usch vad jag inte alls skulle orka fara till jobbet idag! Men jag antar att jag är illa tvungen. Haha!
Var till skolan i morse... typ klockan 8! Måste lämna in skoluppgifter och anmäla mig till en tent.
Synd att vi hade praktik redan nu, jag skulle vilja gå i skolan före julen ja. Brukar vara mysigt.
Jag är ju som sagt inte på praktik utan med jobbet så menar jag othello. Våran grundpraktik så är typ dagispraktik, och jag har ju jobbat redan 2år på dagis så jag blev befriad från den.

Nu skall jag äta nudlar!

Inga kommentarer: