fredag 5 november 2010

Vinterskor!

Det blev konstigt nog inte jag som shoppade mest idag! utan hör och häpna så var det Kristian! Han köpte två par skitsnygga byxor och två tröjjor och ett armband!
Men jag fick iallafall med mig hem massor av strumpor och ett par skor som både är klackskor och rejäla vinterkängor, två flugor i en smäll! Men men smakar det så kostar det... så tur jag hade mitt presentkort kvar till bianco!


Dessa sötisar blev det! De ska få bli mina nya bästisar i "värsta vintern hittills" som de har lovat! De ser mycket finare ut "påriktigt" än på denna bild tycker jag faktiskt! jag tog bilden från biancos hemsida. Sedan tröstshoppade jag två kuddar också på minimani ! (pågrud av att inget jag prövade på H&M föll mig i smaken)

Ikväll är det idolfredag mysfredag "äta så många kalorier du bara kommer över" fredag! hurray!

2 kommentarer:

Malin Nyman sa...

fiiiiina! ja vill o ha nya skor...

Sofia Troberg sa...

I know (; jaa hödu... vem vill int ;) man kan aldrig ha för många par skor! Konstaterar vi för miljonte gången!