söndag 14 november 2010

Farsdag

Idag är det farsdag! Pappas dag.
Här är en bild på jag och pappa i helsingfors för fleera år sedan :D Haha

Först hade vi brunch hos mamma och pappa, åt en massa gott och gav pappa presenter! Jag hade köpt ett set med skruvmejslar åt honom ^^,
Efter det så var det Kristians pappa som vi skulle fira! det gjorde vi med jättegod smörgåstårta som Kristian mamma hade lagat! Sedan Kaffe hos Kristians mommo och moffa, massor av bulla och grädde, slurp! Sedan sist men inte minst firades min moffa! Med mera kaffe,bulla, och paj! Så ni kan ju gissa om jag och Kristian är mätta? När vi kom hem kunde vi knappt stå :D

Jag har dessutom blivit sjuk...feber, inflammerad axel, ont i örat, halsen... äääh hela kroppen värker... TJOHO! Kul med två tenter nästa vecka... blir nog troligen omtent för mej :/

Inga kommentarer: