söndag 21 november 2010

Julöppning

Julöppning i vasa firas alltid med raketer! Jag är tycker raketer är otroligt häftigt ! Har alltid tyckt saker jag var rädd för som liten är lite små coolt (; (Ja, jag var rädd för allting som lät hårt eller som jag inte själv kunde kontrollera när jag vad ynge) Haha!

Skall nog fara en sväng till torget och titta på raketerna i år också! Iallafall från bilen...(Det är svinkallt där ute)
Jag skall jobba på Othello nästan hela följande vecka, bra med lite extrapengar nu före julen. Funderar också att jag skall ha råd med att fara och åka snowboard med Kristian i vinter...tror jag kommer att vara rätt så utan pengar detta halvår... :D Men nåt kul måst man ju kunna unna sig själv.

Just nu skulle jag vilja unna mig själv en roadtrip till typ Tampere, typ idea park, och massa shopping! Dessutom har jag kollat upp idag att de har Lanvin for H&M kläder i Tammerfors. Så alltså gott folk.. om ni vill göra mig en god gärning så är det enkelt...ge mig bara en hel säck med pengar och en bil. LÄTT! :D

Inga kommentarer: