tisdag 23 november 2010

Host-helvete!

Har sovit typ två timmar inatt, varit så trött att jag slagit av väckningen på telefonen och försovit mej, sedan hade cykellåset frysit fast så jag fick inte upp de heller utan att först blåsa på de i en evighet och förfrysa händerna. Cyklade till jobbet i värsta halkan och istiden... kom försent till jobbet...stressat som en idiot, inte hunnit äta mer än en liten piråg, hostat sönder halsen och harklat å snorat! Fått veta att jag inte alls är ledig i morgon utan först på torsdag. När jag skall fara hem är mitt cykellås fryset på nytt och jag måste stå och blåsa på det igen. Sen håxar jag att jag glömt min semla inne på othello och måste springa in igen... cyklat in till stan efter nyckeln till othello, hostat ännu mer, konstaterat att jag måste ha hostmedicin, for och köpte det (Mitt cykellås frös fast igen). Nästan halkat med cykeln mitt på vägen. Nu är jag äntligen hemma och är så hungrig så jag har ont i magen...Fans så bra dag man har idag då! Dessutom har jag massa räkningar att betala eftersom röv-elisa skickar typ 3 räkningar fast jag bytt till saunalahti.

STÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN!

Inga kommentarer: