tisdag 24 juni 2014

This is how you instagram your life...

Idag sov jag till halv 12. Ni som känner mig vet att jag aldrig sover så länge. HELT SJUKT vilken sömnskuld man fick efter midsommaren. Bara nån minut efter att jag stigit upp skickade Malin och föreslog lunch. Vrålhungriga jag tyckte de va bästa idén någonsin. Vi åkte på roadtrip till Malins mathantverk i Malax. Vilket Superställe! 
God mat, goda bakverk och huippu brud! Perfekt lunch med andra ord. Köpte även hem en chokladkaksbit. ALLTSÅ HERREGUD VAD GOTT. Dog chokladdöden lite. 
Vi körde till Åminne för att äta glass men ingen av oss orkade äta glass ännu så vi fotade näckrosor och i malins fall min röv som fotar näckrosor (;
 Åminne. Oj så många ehum.. fina tonårsminnen. Vi körde där och pekade på vilka bodar folk har hånglat vid, vilka buskar vi har kissat i och vilken skog jag en gång kom på ett "par" att ja.. ni vet. Ljuva minnen. 
Sedan körde vi tillbaka till stan och åt varsin glass vid faros istället. Jag matchar glassen med mina summerpants. Alltså måste köpa fler summerpants. 
Se och lär. Det är så här du instagrammar din glass. Viktigt är att få med både byxorna, skorna, vattnet och glassen....:D
 Ursäkta ful bild MEN KOLLA IN SIZEN PÅ MIDSOMMARGRISEN MÅRTENS REVBENSPJÄLL. Sjukt gott!
 Sen skulle jag och Kristian köra iväg och kolla på en bil. Jag passade på att se ut som en haj med hippie-brillor i hissen. Frågor på detta?...
Vi körde motorcykel och det är ytterst viktigt att matcha hjälmen med resten av omgivningen. typ ett tåg samt bom. 

1 kommentar:

Malin Nyman sa...

Bwahahahha! Instagram-pro, de e no du o jag de. Bra dag! <3