onsdag 25 juni 2014

The perfect camera backpack

Nu har jag letat och letat och kollat runt efter kameraryggsäckar. NU tror jag att jag har hittat den rätte. Detta är en LowePro Flipside Sport AW 20L. Den finns i orange och i blått. Svåra val. Mina kriterier är att den skall rymma hela min kamerautrustning, vara vädertålig, ha knäppen både vid bröstet och vid höften samt att den inte är allt för stor. Den här finns ju i trevliga färger också. Det skall rymma pekplattan eller laptopen också och så har den massa extra fickor och fack för alla småsaker man nu kan tänkas behöva ta med sig. 



Jag är ju nog himla sugen på en orange! Vad tycker ni? Blå eller Orange? 

Jag har en ny springjacka som är neongul och neonrosa. HAHA kommer att se ut som en failad regnbåge ifall jag använder de två tillsammans. 

Inga kommentarer: