söndag 1 juni 2014

De sämsta av dagar

Idag har både jag och Kristian haft en riktigt jäkla skit dag. Vi försökte göra det bästa av denna urusla dag och for till amarillo och åt. De sket ju sig också förstås. Amarillo brukar alltid vara ett säkert kort, men icke denna gång. Vet inte om det var det dåliga humöret som drog ner smaken på maten eller smaken på maten som försämrade det dåliga humöret. Hur som helst så ligger ja nu i sängen med popcorn och tröstäter. 

Orsaken varför vi har en dålig dag vet vi inte. Men dagen började med att Kristian var pollenallergisk och jag förkyld och vi fick båda lov att ligga i sängen och droppa ögondroppar eftersom alla 4 ögon var knallröda.

Jag är glad att jag har min fina Kristian här bredvid. Hur jäkla skit en dag än kan bli är den iallafall lite mindre värdelös då man har någon att vara arg tillsammans med. 

Här kommer lite bilder från en BRA dag då jag och mommo var och fotade i Gamla Vasa. Jag har massvis av bilder från denna dag. Men min dator är så trög just nu så de tar såååå länge att fixa till dem.










Inga kommentarer: