söndag 15 juni 2014

Solstinget

Jag är nyss hemkommen från villan. Jag är trött, luktar både rå och rökt fisk, är rödbrusig i fejset och har halvt solsting. Håret är skitigt, det hettar i huden och jag har solpåsar under ögonen. Precis som de ska vara med andra ord.


Nu behöver jag en dusch och en massa sommardoftande krämer.

(Ursäkta att min webcam är värdelös och ljuset dåligt. Ser ut som att vi bor i nånslags håla med gröngråa väggar....MEN jag ser ju nästan brun ut vilket ju är lite positivt)

2 kommentarer:

Lena sa...

Du är så fin Sofia! Bästa sommartjejen ja vet ju! ;) <3
jag kommer hem på torsdag och stannar till 1.7. På midsommar har jag planer men annars egentligen inget planerat..kan inte jag få komma med o fiska någå nån dag? :) eller annars också hitta på nå skoj med dig!? PUSS!

Sofia Troberg sa...

Taack Lena <3 Ja absolut, vi hittar nog på något skoj. Veckan efter midsommar passar riktigt bra :D