onsdag 25 juni 2014

Cars & Flowers

 Idag har jag funderat på bilar och blommor. Vi har kollat runt lite på bilar. Ifall nån är sugen på att byta våran Aprilia motorcykel ( http://www.nettimoto.com/aprilia/sl/1691208 ) mot en bil så hojta till. 

Idag fick jag besök av mamma som hjälpte mig att plantera om alla mina växter. De växer i raserfart! KUL. Snart har jag egna tomater och andra trevliga och färgglada grönsaker. 

På tal om blommor och bilar så fotade jag lite prästkragar intill simons skrotbil för nån dag sedan. 






Sitter och ser på tv just nu. Älskar att FOX visar både familyguy och Americandad avsnitten som behandlar homosexualitet just idag. Skäms att bo i Finland idag. Jag är noll insatt i politik och har inga långa smarta texter och åsikter om beslutet som har tagits men man borde fan få gifta sig med den man älskar, oberoende kön. 

Inga kommentarer: