måndag 2 juni 2014

Good day

I jämförelse med igår så har denna dag varit super! På morgonen har jag slappat och lagat en god omelett. På eftermiddagen har jag varit och promenerat i Västervik och catchat up med Milena. Skoj att gå på lite andra ställen än man vanligtvis går på. När jag kom hem lagade jag godaste Broccolisoppan på länge, seriöst, den bara smalt i munnen. Nu på kvällen har jag och Kristian just varit och promenerat längs med stranden och klättrat lite på träningsgrejjerna i sandviksparken. Hur kul som helst. Fast åååh vad jag önskar jag hade haft med kameran. Det var helt underbart fint överallt och vattnet var fullt av svanar. 3 svanar stod på en sten bredvid varandra och solljuset träffade dem perfekt. SÅ SUR på gubben som hade med kamera och satt i vassen och fotade. Skulle ha blivit en pangbild. 


Åh vad jag längtar tills Norgeresan nu. Fast på samma gång har jag lite ångest över att våren och sommaren går så fort.

Inga kommentarer: