måndag 28 april 2014

Skärpning

Jag är svag. Jag är så dålig. Idag gick jag på stan i högst 1 timme. Mitt främsta mål var att köpa schampo och balsam. Låter ju inte så farligt eller hur? NÄ EXAKT. Men vad händer? Jonå jag går in på kicks...(dumhet nr 1) och börjar kolla på schampon. Direkt inser jag ju att jag förstås behöver både silver schampo och vårdande schampo. Absolut. Sen behöver jag ju ett för att få volym i håret också, samt inpackning för långt lockigt hår... DAMN YOU. Skärpning Sofia. Sen gick jag in på life...Damen vid kassan bara " Dihä solpillerna gör dig skitbrun och huden och håret skiner som de grekiska gudarna i herkules" typ.. någå ditåt iallafall.. Dit for då alla mina pengar igen. Jag borde ha shoppingkoppel.

Helskota om int mitt hår är lent som hundvalpar insmorda i smör efter detta slöseri.


Eftersom jag inte har någon självdisciplin är detta det enda som finns kvar i min plånbok. Sådär kalle anka-style lever de där inne och flyger ut då man öppnar för att kolla ifall det finns pengar där. 

Inga kommentarer: