tisdag 22 april 2014

Påskhelgen by instagram

Har tagit typ en ton bilder nu i påsk. Så jag börjar med att lägga upp lite telefonbilder.
Dagispyssel i form av ägg gubbar med krasse till hår. Mina prototyper blev hårdrockare lagom till påsk. 
Fredagen spenderades hos Mici & Emil. Vi blev bjudna på god mat och karan lekte med bilar :D
På lördagen hade vi säsongsöppning för våran grill tillsammans med Mia, Markus, TG, Jenny och Daniel. 
Supergrillarna Kristian & Markus lagade pulled pork grill-style och ribs. Dessa läckerheter var på grillen i flera timmar och blev sjukt goda och möra. 
Lite suddigt resultat. Men de var så gott så vi dog. Godaste jag har ätit på länge. Jag kan seriöst inte skriva detta utan att jag nästan börjar dregla. 
Sedan spelade vi lite spel
Hiss eller Diss
Vårtecken och Villa
Bebis gullvivor
Blåsippan 
På Söndag for vi ut till Domarskär. Har nog aldrig varit till skären såhär tidigt på våren. Underbart aprilväder. 
Morgonmålet man äter på villan är alltid lite godare än de man äter hemma. 
Vackert väder
Ute och ror. Leia skall såklart också med i båten.
Vackrare vårväder får man leta efter. 
På villan växer det påskägg i träden. 
Pappa lägger ut nät. Vi fick till och med några firrar! Mört, abborre och gädda.
Bästa bilden till sist. På måndagen sågade jag ner ett träd. Jag är lika stolt som jag är snygg ;) Skäri-kläder är de bästa kläderna. 

Inga kommentarer: