söndag 27 april 2014

Happy sunny sunday!

Började söndagen med morgonmål och gos framför tv. Det kom både pokemon och ninja turtles. Alltså vad har hänt med våra barnprogram, man blir ju helt förkrossad. Animerade mes turtles? Såg ju inte ens ut som sköldpaddor? Och var är alla gamla pokemon? Yhyyy

Nåja. Nu har solen återvänt och jag ligger på balkongen och steker. Innifrån hör jag ljudet av kryddkvarnar och kastruller. Kristian lagar mat. Jag får inte ens komma in från balkongen. Det är tydligen en överraskning.  Jag är övertygad om att det blir något gott! Min duktiga kock.

Inte helt fel att tvångssola och läsa kalle anka i doften av solkräm och mat. När vi har ätit ska vi återigen hoppa på motorcykeln och fara på en liten utfärd. Mot havet denna gång tror jag.

Sist men inte minst. En telefon bild på en balkongblomma och den vackra blåa himmeln.

Inga kommentarer: