fredag 25 april 2014

HEJ från balkongen!

Wooho fredagen är här och vädret är underbart. Har stått på dagisgården i flera timmar idag. Mina kinder är alldeles röda och fulla av fräknar (inte bara kinderna då utan hela fejjan) Just nu sitter jag ute på balkongen och försöker ta en bild där inte hela ansiktet är vitt. Lyckas inte så bra... ja kan inte förstå hur de lyckas trycka så bra kameror med så många megapixlar i en liten telefon men i en dator som är så mycket större så är web-kameran bara crap. 

Nu bönar jag och ber att solen vill vara framme i morgon också. Har varit så sur då typ alla människor i hela världen verkar ha varit lediga denna vecka och blivit bruna som pepparkakor förutom jag. Höhö! Nånej, jag skall nog vara glad att jag har ett jobb där man får vistas utomhus 2 gånger per dag.


Inga kommentarer: