torsdag 29 augusti 2013

Snor och motorcykel till salu!

Alltså det är komiskt hur förkyld jag har blivit och hur snabbt det går. Bara på 2 dagar har jag hunnit avverka typ 10 stadier av förkylning. Det byter hela tiden, just nu är det dock en skön blandning av lite allt möjligt. Näsan är så sjuk då man har snytit sig hela dagen. Nu har dock nysningarna gått över till hosta och halsen har blivit lite sjuk. Har handlat Burana, Finrexin, Strepsils och Nässpray, fishermansfriend och mynthon. Jag borde ju vara safe nu.

Imorgon skall vi fara till skären villaavslutningen till ära! Kräftorna är köpta och förhoppningsvis får man skjuta raketer i morgon också. Tycker iallafall det borde vara okej att smälla lite om man firar vid vattnet. Alltså fatta att ja har lediga helger nu. Helt fantastico! 

Snart skall jag lägga upp bilder från Paris. Jag har inte orkat ta tag i dem nu när jag varit krasslig. Har så mycket bilder på hälft nu igen så jag orkar inte börja alls. 


Annars så är (snyft) våran pärla vi körde hem från Tyskland nu till salu. Jag kan ju tillägga att den gick som på räls hela vägen hem och till och med jag "anti-motorcykel-sofia" blev förälskad. Nu vet jag ju inte hur man gör reklam för en motorcykel men jag skulle beskriva den som ett rött adrenalinkicksframkallande monster som accelererar så fort så hjälmen nästan blåser av. Efter 2000 kilometer sittandes på den där lilla dynan där bak så kan jag säga att man blev lite öm, men det var lätt värt det! 

Inga kommentarer: