tisdag 25 december 2012

Resten av alla luckor

Har haft så mycket att göra så min ehum.. julkalender blev inte fulländad. Idag är det juldagen och jag orkar inte ens tänka på att fara ut. Seriöst är det meningen att skolan skall trötta ut en på detta sätt att man inte ens orkar stiga upp från soffan. Julen skall väl vara den tid när man skall kunna slappna av och koppla bort tankar på skola och jobb, umgås med kompisar och festa loss? Men nej sidu här ligger vi koma-mode i soffan och orkar inte ens laga mat. Minns att det var samma sak förra året. Då var det ännu sämre. Då låg jag hemma i dragnäsbäck och typ halvgrät av utmattning på juldagen.

Iår har julfeelisen inte riktigt kommit ännu. Fastän julafton är över. Och julgranen hann bli dålig innan vi ens hadd klä den. Så den har vi redan slängt ut.

MEN god mat har jag fått äta och fin fina presenter har jag fått av mina nära och kära.

Ligger nu och ser på en av mina julklappar av Kristian. Han har beställt Discovery channel åt oss. Vi ser på cake boss. Herregud va folk har pengar? Kan bara tänka mig vad en 2 meters fantasi-godis-världs-kaka-med-chokoflod kostar? Åt en 1-åring dessutom. WTF?

Senare idag skall vi kicka igång en annan av min (och kristians) julklappar. Nämligen en X-Box som det går att spela typ allt på. Hahahaha my man knows what I want (; Kristian är kung på att köpa julklappar och födelsedagspresenter. Iår fick jag discovery channel i 4 månader, RGH-Moddad X-box 360, en egen konsol, extern hårdskiva till nya datorn, äggkokare, en av mina favorit böcker på engelska och det bästa av allt; En vit-vins flaska i en fin förpackning.

"Dumma" kar som köper så många presenter då vi sa bara en var...nå i för sig så var några av dem till oss båda...MEN IALLAFALL!

Älskar dig min fina fina Kristian! <3 p="p">