tisdag 4 december 2012

Ny dator?

Har kollat lite på nya datorer ikväll. Min dator jag har nu är fin färg och har någon special design på tangentbordet men i praktiken har den inte varit någon hit. Akkun sippa ganska fort och håller nuförtiden några minuter. Den är långsam och stänger av sig själv utan förvarning direkt den blir lite varm. Och efter vad den lyckdes med idag så vill jag bara kasta ut skiten genom fönstret. Jag har nu fastnat för denna rosa sötis.
Samsung 535u3c eller 530u3c. den senare har bättre processor och är alltså dyrare. Så måste se hur fattig jag klarar av att bli. Ifall nån som kan någå om datorer råkar läsa detta så ge gärna tips !

5 kommentarer:

Malin Nyman sa...

Maaaaaaaaaccccc!!!

Sofia Troberg sa...

Neeej fyy int nå mac. har int råd att för den på service varje gång den går sönder och inte går att fixa själv. hahaha

Sofia Troberg sa...

Neeej fyy int nå mac. har int råd att för den på service varje gång den går sönder och inte går att fixa själv. hahaha

HeeledHeadlines sa...

Men Sofia Mac går int sönder.....;)

Sofia Troberg sa...

your comment is invalid ;) Varför betala mera för en större dator med sämre prestanda? (;