måndag 17 december 2012

Lucka 16

Jag håller på att bli galen med skolarbetena. Jepp jag sliter snart håret av mig. Tänk att man som studerande aldrig kan ha Julefrid utan måst sitta uppe på nätterna omringad av datorer, böcker och skolpapper och lida. Nog för att man såklart har sig själv att skylla då man sparar saker och ting till sista minuten. Men denna höst tycker jag nästan det är lite förståeligt med den massiva hög med arbeten vi har tvingats laga. Just nu känns det bara som att jag faktiskt inte får ut någonting alls av detta. Kiss my shiny metal ass (som bender skulle ha sagt)

Sedan hur bra idé det är att sitta ta bloggpauser och facebookspels pauser kan man ju diskutera.

Nåja, hej och hå. I morgon har vi två presentationer framför oss. Sedan bara engelska prov och statistikuppgift kvar plus lite annat smått och gott. Sedan tänker jag gömma undan allt som påminner om skolan, försöka ha lite julefrid och fara på diverse julfester och dränka mina sorger (i vatten..mamma, bara i vatten och saft såklart....) . Tack och hej leverpastej.


Inga kommentarer: