tisdag 4 december 2012

Lucka 4

Idag har varit en dag av blandade känslor. Vaknade av att det gjorde ont att andas och hade fortfarande sjukt i axeln. Har troligen en liten inflammation. Hoppas den är i axeln och inte början på lunginflammation. Nåja sen hinner jag bara stiga upp och märka att datorn har sippat. Låter kanske som ett i-lands problem..men med tanke på mitt redan ynkliga tillstånd och alla skolarbeten och bilder som försvinner så fick jag panik som höll i sig hela dagen. Som tur så har jag ett teknik-geni till pappa som håller på att fixa den nu. Fick just ett samtal om att skolarbetena troligen klarar sig men allt flyttas nu bort från datorn eftersom felet ännu är okänt. Puuuuuuhhhhhh.....!!  jag hann redan tröstköpa en julklapp åt mig själv. Fast måste nog spara pengar nu. Har varit nära ögat sista gången nu med min gamla laptop. Skall nog skaffas ny nu så småningom.

Inga kommentarer: