lördag 1 december 2012

覆盖一个

Som rubriken säger, så är det lucka nummer ett idag som gäller att öppna. Tyvärr har jag varit allt för lat för att köpa någon julkalender åt mig, och allt för elak för att inte ens köpa en åt Kristian. 

Eftersom det är lilla jul så skall jag gå in till stan och avnjuta en glögg. Sedan gå hem via Jenny 'n teh gangstas för att se hur fulla de är. 

Idag är det bara 27 dagar kvar tills vi åker till Ylläs på skidsemester över nyår. Skönt! 

Nu lite motiverande bilder för att skapa julstämming. 









De va allt för idag.

P.S 克里斯蒂安是真棒






4 kommentarer:

Sofia Troberg sa...

Tack kristian för detta underbart vackra jul-inlägg.....:D och ja-ja du ska nog få en kalender.

Daniel sa...

Fina bilder, undra om ni veta att hande death note bilden ji en parody på en anime serie som heter just Death Note där en typ hittar en bok där om man skriver namnet på en person så dör han (av hjärtattack om man int skriver nå annat) och den tid man skriver när han/hon ska dö. Han böri sen låtsas vara gud ungefär och avrättar massa fångar o sånt (vilket jag också sku göra, lame utan dödsstraff idag) och får massa fans men även polisen efter sig. Väldigt bra serie.

MaskN sa...

Daniel, jo, tyvärr vet ja att de e parodi på death note, + serien sko säkert va bra... om den int sko va anime buhuu...

Btw sofia, fina bilder! :)

HeeledHeadlines sa...

Haha, ja trodde nog bara att det var ett vanligt inlägg av dig Sofia! :) hahaha...det enda jag tyckte var konstigt var de kinesiska tecknena..men tänkte att du kanske "kommit åt nån knapp" haha. //Lena