fredag 14 december 2012

Lucka 13 & 14

Huff! Vaknade imorse med huvudvärk, riktigt äcklig huvudvärk. Följde med Kristian till skolan och tänkte att den skulle gå över ifall jag gick hem. Det gjorde den inte. Inte ens då jag åt en supergod avocado. (tack siwa på skolhusgatan för att ni nästan alltid har bra avocado). SÅ nu smättade jag in en para-tabs å la mig under dun-täcket i soffan. Har nu sovit i 2timmar, huvudvärken är borta men min kropp är i koma. Ni vet den där känslan när man vaknar och det känns som att varje kroppsdel väger ungefär ett ton. Vet inte hur jag skall ta mig upp ur soffan nu, känns lite som att jag faller ihop om jag försöker. Kanske min kropp inte tyckte det var smart att gå på 3 långpromenader med några timmars mellanrum? Haha. Nåja men nu får jag lov att stiga upp om jag nu skall tvingas släpa mig till köket och värma ren och ost soppa, för jag dör snart av hunger.

Igår var det full rulle hela dagen, jag var i skolan på morgonen och sedan gick jag hem därifrån. Jag gjorde skolarbeten resten av dagen och på kvällen var jag ute och gick med Mia. Vi gick typ runt hela Vasa som vanligt (; Mina ben var döda då jag kom hem. Men skönt som bara den.

Igår var jag och Jenny också på stan en kort stund eftersom jag hade ett ärende till banken. (tro det eller ej men det var också ett skolarbete). Jag råkade gå förbi the bodyshop och jag råkade i misstag köpa denna ansiktspeeling åt mig själv. Testade den i morse och min hud gillade den massor! Den har mycket mindre korn än vanliga peelingar och innehåller C-vitamin. Namnam.

Inga kommentarer: