lördag 8 december 2012

Lucka 8

Idag har jag haft en dag på stan med mommo och moffa! det var egentligen min födelsedagspresent som vi inte ha fått att passa in förrän nu. Jag fick en spräcklig sprillans ny snowboardjacka till ylläs och promader i kallt väder. Märket heter roxy. Vet inget om det märket från förr. Men de verkade ha myki färgglatt och olika mönster. Hihi. Denna jacka har motivet av en stickatröja på sig. Perfekt till backen så man syns på långa vägar. Myyyys! Vi åt även lunch på bistro i hallen. Så otroligt god chevresallad åt jag. 10poäng! nu skall vi äta hotwings och jag måste återgå till högen med skolarbeten. Huvvadå. Men ett otroligt stort tack till mommo och moffa för den fina jackan. Kristian blev så avundsjuk så när vi skulle fara och handla mat for vi via intersport på nytt och nu har även kristian en ny gulblå jacka. Hahaha.

1 kommentar:

Anonym sa...

snygg jacka snyggning ;)