tisdag 16 augusti 2011

Några timmar kvar...

pirrigt värre! om några timmar är vi på flyget till Helsingfors, och om ännu fler timmar är vi på flyget till Alanya! Jag gör förstås allt annat än att packar det sista (typ provar läppstift). Mitt läppstift ("dare" från makeup store) som jag beställt hade inte kommit ännu, är typ slut i hela finland, så jag köpte ett annat också från makeup store i färgen "blush". Färgen syns inte ordentligt på bilderna, men den är fin ^^, Valde mellan detta och ett riktigt knallmörkrosa i färgen "mandy". Det andra var också mega awesome, och skall nog också hamna i min sminkväska så småningom.


Nu skall det sista packas, och sedan ger vi oss iväg! Hejdå tråk Vasa och hej solbränna och paraplydrinkar.


1 kommentar:

misaelajoanna sa...

Ha så kul! :) Så kan vi synas sen då ni kmr hem tibax! (: