torsdag 11 augusti 2011

Konstens natt

Konstens natt spenderades på jobbet. Har idag konstaterat följande saker:

- Vissa människor är inte riktigt funtade...alla klockor ringer inte, har inte alla pennor i penalen, hästar i hagen eller indianer i kanoten, ja ni fattar vad jag menar.

- Om man har en stor ring på fingret så skall man undvika att borsta igenom håret med händerna...Ja den fastnar.

- Man får mycket bra motion av att plocka svamp och gå lite vilse (;

- Jag är ledig i morgon och i övermorgon och i överövermorgon!

- Nästa vecka far vi till Alanya! Helt jävla underbart.

Här kommer ytterst fagra bilder på mig idag som mamma kom och tog när jag jobbade...suck :D



På förmiddagen/eftermiddagen idag så var jag och Irene ute i skogen och plockade svamp :D Helt bra skörd fick vi ju nog! Kul! Sedan har jag gjort mitt bästa för att se någålunda respektabel ut på konstens natt, och sedan jobbat tills typ nu. Nu är jag äntligen hemma och har planer på att inte stiga upp från soffan/sängen på en ganska bra stund (;




Inga kommentarer: