måndag 29 augusti 2011

Hejdå kolhydraterna!

Idag vinkar jag adjö till kolhydraterna igen! Hade dietpaus under resan och villaavslutningen, men nu skall det köras igång igen. Börjar dagen med Lidls Grekiska Jugurt (med lite bär på) och ägg! Mums. För att ha en liten minnesstund till kolhydraterna så lägger jag upp lite "ät bilder" från resan! Här är allt jag kommer att sakna:

Paraplydrinkar

Buffe mat

Färskpressad juice

Bästa jag åt på resan! Aubergine kebab

Glass

Strawberry margarita (snyggt photoshop javet)

Öl


och majs

Idag är det Kristians första skoldag i hans nya skola. Han är som ett litet barn! Nervös och pirrig och hoppar omkring i läghenheten! Aww söt. (Pssst, jag har hört att de äldre barnen stoppar era huvun i toaletterna första dagen på Novias yrkeshögskola) Som tur har han Tabu att gå dit med, jag föreslog åt Kristian att de skulle hålla varandra i handen ifall de är rädda. Hahahaha :D

1 kommentar:

Susie sa...

hahaha, håller helt med om dendär "hålla handen"-delen, tror att dom gjorde det, fast vill int erkänna ;)