fredag 12 augusti 2011

Långlenkki

Idag har jag kommit mig ett steg närmare Halvmarathon som är mitt mål nån gång i framtiden! Sprang ca 17 kilometer just för en liten stund sedan. Det gick jättebra förutom att jag i mitten blev dödstörstig och vid ett skede började jag önska att jag sprang nåt slags lopp där de står människor som delar ut vatten vid sidan av vägen... och precis när jag tänker detta så ser jag framför mig ett bord fullt med vattenglas, helt sjukt, det var ingen synvilla utan det visade sig (efter att jag frågade) att Vasamarssi skulle gå där förbi om en stund :D De var snälla människor som delade med sig av vattnet även om jag inte var med i vasamarssi.

Nu när jag har pöst färdigt av stolthet så skall jag gå till siwa och köpa mig lite grynost, för det är jag så jäkla snål på. Sedan skall jag duscha, fixa mig och sedan fara iväg på släktträff (jepp, det är stående bord..omnomnomnom) Skall bli kul, jag skall ha på mig min nya senapsgula klänning!

Har bara ett ord för idag: AWESOME! (Jo jo jag vet, jag har sett för mycket på how I met your mother på sistone) å de e ju nog bara att konstatera att de nog är ganska så awesome !

1 kommentar:

Isa sa...

Shit, va du e hurtig! :D
Duktig Sofia!