söndag 14 augusti 2011

Loppissöndag


Idag är det söndag, det betyder att jag och Kristian har varit på loppisrunda! Jag hittade ganska mycket faktiskt denna gång! Kom hem med 2 par jeans (som mamma fixat till shorts), ett par Levi´s och ett par av nåt annat märke. Båda är Vintagemodeller och höga i midjan! Huipput! Sedan hittade jag också en halsduk, ett par flipflops till resan och en indian inspirerad väska!

Kristian köpte en kavaj för endast 1,70€ och ett akvarium (!?) Han vill tydligen att vi skall skaffa fiskar i höst! Haha, kan ju alltid prova. Jag skulle vilja ha en såndär som ser ut som en triangel, men jag läste om dem och det stod att de kan bli jättestora och behöva megastort akvarie. synd!

Alltså det slog mig just att vi far till Alanya om två dagar! Herregud va snabbt sommaren har gått? Som tur får jag använda alla mina nya loppisfynd och rea shoppingfynd där! Enda jag fortfarande inte har är min läppstift från makeup store som tydligen hela vasa är ute efter.. bröl!

Nåja, men men...nu tror jag att soffan, vågrät ställning och ett riktigt nördigt dataspel skulle sitta helt bra. Och... ett förlåt till grannarna för att vår tvättmaskin låter som om tredje världskriget har startat, men vi måste faktiskt tvätta kläder tills resan. Haha

Orkade till och med platta håret idag! herregud vad tovigt mitt hår var i morse när jag har haft det lockigt så länge, fick borsta det i typ en halvtimme innan jag ens fick det plattat.

Inga kommentarer: