måndag 8 augusti 2011

I am in shortsheaven!

JAAAAAAAAAAA! äntligen hittade jag mina drömshorts! Eller iallafall ett par mina drömshorts Hittade ett par ljusa Lee Jeans med hög midja på loppis! Nu är de avklippta och sydda och pissfina! Förstås så kan jag ju inte sy utan att göra fel, få panik och börja lipa så mamma fick äran! Tack jättemycket mamma!

Hittade också ett par ljusa shorts från typ vero moda, De kostade bara 1€ så varför inte? Nu håller jag på med operation fransning på dem för att göra dem till lite egna...det går ganska bra, förutom att jag redan söndrat en uppsprättar nål. helt duktigt nog! Hittade också två nya väskor till min samling och en våg. Vi har aldrig haft nån våg, men nu köpte vi en, rosa är den också. hihi

Har haft upp håret i en boll hela dagen....Varnar känsliga tittare....men såhär såg jag ut när jag släppte ut det...

Vet som inte om jag skall skratta eller gråta!

Fast det var ganska fint om man slängde över hela lockhögen på en sida!

Nu skall jag gå och sova, natinatt!

Inga kommentarer: