lördag 27 augusti 2011

Blörk

Det är inte sant...jag är så fruktansvärt förbannad nu! Vem sitter och bestämmer att jag skall få magsjuka på villavslutningen? Seriöst? Jag mår så jäääävla dåligt. Dit for en arbetsdag (vilket är mycket för en fattig studerande) och om jag inte mår bättre tills ikväll så missar jag min absoluta favoritmat (kräftor). Tänker i vilket fall som helst försöka släpa mig till villan! Bättre att vara sjuk på ett ställe med frisk luft och fina raketer än att ligga i en lägenhet som ser ut ungefär som om en bomb skulle ha slagit ner mitt i vardagsrummet (har fortfarande ouppackade kappsäckar). Tror jag skymtade en fjäril också, vetefan hur den har hittat in hit?

Nåja hur som helst så brukar mina sjukor inte vara så länge, så snälla snälla låt mig må bättre tills kvällen? OK? Tack på förhand :)


Inga kommentarer: