lördag 30 april 2011

Glada Vappen!



Skall börja dagen med att tvinga med min lata pojkvän på lenkki ;D Sedan måste man väl börja orka fixa sig, slänga på halaren och ut i vimlet.

Hade en heldag med Emme igår, vi gick på stan, åt lunch, satt på min balkong, drack te, färgade hår, och lackade naglar (; Prima dag! Min klasskompis och granne Jenny kom också och joinade oss på balkongen en stund! ^^, kul kul!

När det gäller hårfärgningen så blev mitt hår inte fint platina/askblont som det stor på förpackningen, utan det blev gult... så jag skall återigen tvätta det med silvershampo idag och hoppas att det blir bättre... annars så kan jag lika gärna lägga på mig
kycklingdräckt och lösnäbb. Ni kan kalla mig kycke. Det låter lite småcoolt.

Haha, nä ja skojja så farligt är det nog inte, men det irriterar till tusen då färgen aldrig blir som på förpackningen.

Här hittade jag lite bilder från vappen 2008! :D hihi


Inga kommentarer: